24 februari 2019
Almere is al: 1496,36 kg. Afgevallen
Deelnemers
Joshuatree55 63 jaar -0 kg
Jeannine 66 jaar -0 kg
Maritte -920 jaar -0 kg
Philos31 49 jaar -0 kg
Moniquevw 59 jaar -0 kg
meer >
 

Blog van Rob Riechelman

Blog Rob Riechelman

Wel goed plannen

Op mijn werk heb ik niet echt de gelegenheid om zelf te kokkerellen. Ik moet het doen met een magnetron. Ik wissel het dagmenu om als ik aan het werk ben, dan eet ik mijn omelet in de ochtend of na het avond eten. Het is fijn dat het eiwitmenu ook brood en toast omvat, dat kun je eenvoudig meenemen naar het werk. De jam en pasta die je kunt kopen zijn erg smakelijk. Smeren en klaar. Als ik een cursus heb, neem ik een salade mee. Die maakt mijn vrouw of ik in de ochtend klaar. Ook de repen zijn in dat geval handig. Die tellen namelijk als maaltijd. Wel even goed plannen, want je mag maar drie repen maximaal per week.

In het begin moet je in ieder geval wennen en plannen hoe je dag eruit ziet. Wat neem je mee, zodat je aan je zes eetmomenten per dag komt. Nu weet ik niet anders meer. Zelfs een weekje Sporthuis Centrum is goed gegaan. Tonny en ik hebben elk een weekmenu meegenomen met alle benodigde groenten en kruiden. We zijn bewust niet overgestapt op fase 2 om toch nog lekker af te vallen en ter zelfbescherming. We voelden ons perfect en hadden gewoon het vakantiegevoel. Terwijl vakantie normaal gesproken voor mij de aanleiding was om te stoppen met een dieet. Nu ben ik zelfs weer afgevallen!

Meer blogs van Rob Riechelman >

 
Tips
Zet de avond van tevoren alle maaltijden klaar uit het weekmenu. Zo heb je meteen overzicht wat je wanneer mag eten.
Drink minimaal 1,5 tot 2 liter water of kruidenthee per dag.
Beweeg elke dag minimaal een half uur. Voor een snel en optimaal resultaat is twee keer sporten in de week het best.
meer >
Evenementen
Elke dinsdagavond van 17.30 - 18.30 uur hardloopploeg J’esthé BeautyCenters
meer >