23 oktober 2018
Almere is al: 1496,36 kg. Afgevallen
Deelnemers
Joshuatree55 63 jaar -0 kg
Jeannine 66 jaar -0 kg
Maritte -921 jaar -0 kg
Philos31 48 jaar -0 kg
Moniquevw 59 jaar -0 kg
meer >
 

Blog van Rob Riechelman

Blog Rob Riechelman

Wel goed plannen

Op mijn werk heb ik niet echt de gelegenheid om zelf te kokkerellen. Ik moet het doen met een magnetron. Ik wissel het dagmenu om als ik aan het werk ben, dan eet ik mijn omelet in de ochtend of na het avond eten. Het is fijn dat het eiwitmenu ook brood en toast omvat, dat kun je eenvoudig meenemen naar het werk. De jam en pasta die je kunt kopen zijn erg smakelijk. Smeren en klaar. Als ik een cursus heb, neem ik een salade mee. Die maakt mijn vrouw of ik in de ochtend klaar. Ook de repen zijn in dat geval handig. Die tellen namelijk als maaltijd. Wel even goed plannen, want je mag maar drie repen maximaal per week.

In het begin moet je in ieder geval wennen en plannen hoe je dag eruit ziet. Wat neem je mee, zodat je aan je zes eetmomenten per dag komt. Nu weet ik niet anders meer. Zelfs een weekje Sporthuis Centrum is goed gegaan. Tonny en ik hebben elk een weekmenu meegenomen met alle benodigde groenten en kruiden. We zijn bewust niet overgestapt op fase 2 om toch nog lekker af te vallen en ter zelfbescherming. We voelden ons perfect en hadden gewoon het vakantiegevoel. Terwijl vakantie normaal gesproken voor mij de aanleiding was om te stoppen met een dieet. Nu ben ik zelfs weer afgevallen!

Meer blogs van Rob Riechelman >

 
Tips
Zet de avond van tevoren alle maaltijden klaar uit het weekmenu. Zo heb je meteen overzicht wat je wanneer mag eten.
Ben je al flink afgevallen en past je kleding niet meer, beloon je zelf met een nieuwe set kleding. Dit motiveert.
Maak foto’s van jezelf voordat je begint. Het motiveert extra als je ziet hoeveel kilo’s je al kwijt bent.
meer >
Evenementen
Elke dinsdagavond van 17.30 - 18.30 uur hardloopploeg J’esthé BeautyCenters
meer >